• آخرین بروز رسانی : 1400/05/10

راهبرد مشارکت های عمومی

 

اداره کل انتقال خون استان آذربایجان غربیدر راستاي اهداف و وظایف سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته خود به مخاطبين ارائه نمايد. چشم انداز سازماني ما آن است که همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم.

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي اداره کل انتقال خون استان آذربایجان غربی برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. اداره کل انتقال خون استان آذربایجان غربیتعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

·      در جهت خدمت رسانی بهتر و اطلاع از کلیه مراجعه کنندگان حضوری نظر سنجی انجام می گیرد که می توان با تکمیل این فرم ها  ما را از  بازخورد مناسب مطلع کرده تا متناسب با آن تغییراتی در جهت بهینه شدن فرایندها انجام داد.

·      مي توانيد ديدگاه خود را بر روي هر مطلبي در تارنما بيان کنيد. کافي است در انتهاي همان مطلب بر روي گزينه نظر شما کليک کنيد.

·         مي توانيد از طريق منوي ارتباط با ما و شماره تلفن های اداره کل، ما را از نظرات خود آگاه سازيد.

·         می توانید دیدگاه خود را از طریق پست الکترونیک بعه آدرس Orumieh@ibto.irبه این اداره کلانتقال دهید.

·      می توانید از طریق منوی تماس با ما، بخش  ارتباط با مدیرکل، ارتباط با اداره کل و ارسال پیام برای مدیرکل ما را از دیدگاههای  خود آگاه سازید.

·         همچنین در سامانه ثبت شکایات، انتقادات و پیشنهادات قادر به ارسال دیدگاههای خود به صورت ملی و استانی می باشید.

این اداره کل کلیه مقررات صادره خود را پیش از ابلاغ به مدت دو هفته از طریق وب سایت خوددر معرض نقد عموم قرار داده و پس  از دریافت نظرات و انتقادات  سازنده مردمی نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید.

 

˜ما همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم ™